top of page

O ADU w Polityce

Help ⁉️⁉️⁉️ Ostatnio dużo się mówi o tym, kto jest psychicznie chory a kto normalny. Ja też się nad tym zastanawiam a w zasadzie bardziej nad tym, kto jest poważny a kto nie, a szczególnie po przeczytaniu o mnie w POLITYCE w artykule ”Uczucia Religijne” autorstwa Piotra Sarzyńskiego takich dwóch zdań:

„Ostatnio o artystce słychać mniej, co nie oznacza, że zarzuciła swoją osobliwą artystyczno-ewangelizacyjną misję. Przydała jej niedobrze brzmiących akcentów patriotycznych, narodowych i seksistowskich, co powoli wyklucza ją z poważnego kulturowego dyskursu”

Od tego czasu naprawdę poważnie zastanawiam się czym jest ten POWAŻNY DYSKURS KULTUROWY skoro odrzuca eksploatowanie wątków patriotycznych i narodowych ??? Pomóżcie i powiedzcie mi bo ja naprawdę zaniemówiłam i zaczynam podejrzewać, że POLITYKA jest jednak niepoważna…(albo coś im się źle wydrukowało a nie mam subskrypcji internetowej) no i o jakie/które wątki seksistowskie w mojej twórczości chodzi (bo autor nie podaje przykładów)???

➡️https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kultura/1921238,1,kosciol-w-mlodej-sztuce.read

bottom of page